METODY PŁATNOŚCI

Płatność przelewem tradycyjnym

Należy pamiętać, że pakowanie zamówienia rozpoczniemy dopiero po otrzymaniu płatności, co może potrwać do 5 dni roboczych. Z tego powodu czas dostawy może się nieco wydłużyć. Zamówione artykuły pozostają dla Ciebie zarezerwowane przez 7 dni.

Jak zapłacić przelewem tradycyjnym

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz niezbędne dane do realizacji przelewu:

  • Odbiorca: F.H.U. „Technikal” Katarzyna Kłujszo
  • Adres: Bolkowo 29, 78-320 Połczyn-Zdrój
  • Nr konta: 14105019531000009122773386
  • Bank: Bank ING
  • Tytuł przelewu: Nr Twojego zamówienia

Wyrażacie Państwo zgodę na przelew wierzytelności sprzedawcy o zapłatę ceny na rzecz pomiotu trzeciego, w tym na rzecz F.H.U. „Technikal” Katarzyna Kłujszo.

Ważne: Każde zamówienie należy opłacić oddzielnym przelewem. W tytule przelewu wpisz wyłącznie numer zamówienia.

Zwrot należności po dokonaniu zwrotu / anulowanie zamówienia

Zwrot pieniędzy na konto, z którego otrzymaliśmy wpłatę za zakup.

Twoja preferowana forma płatności jest niedostępna?

Bardzo nam przykro, ale w chwili finalizowania zamówienia nie wszystkie opcje płatności mogą zostać zaoferowane. Ich dostępność jest ustalana automatycznie przez system i dopasowana do każdego zamówienia indywidualnie. Manualna zmiana przez naszych konsultantów jest niemożliwa.

Płatność Szybkie i łatwe przelewy w serwisie imoje

W sklepie GOODPOWER możesz zapłacić szybkim i łatwym przelewem internetowym imoje.

Przebieg płatności

Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany do systemu imoje, w którym wskażesz swój bank. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu.

Ważne: Aby Twoje zamówienie mogło zostać pomyślnie złożone, po dokonaniu płatności nie wyłączaj okna przeglądarki – poczekaj, aż strona przekieruje Cię z powrotem do sklepu GOODPOWER.

Bezpieczne zakupy

System imoje jest bezpiecznym systemem, wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.

Twoja preferowana forma płatności jest niedostępna?

Bardzo nam przykro, ale w chwili finalizowania zamówienia nie wszystkie opcje płatności mogą zostać zaoferowane. Ich dostępność jest ustalana automatycznie przez system i dopasowana do każdego zamówienia indywidualnie. Manualna zmiana przez naszych konsultantów jest niemożliwa.

Płatność kartą płatniczą w serwisie imoje

W GOODPOWER akceptujemy karty MasterCard, Visa. Karta płatnicza zostanie obciążona dopiero po wysłaniu przesyłki. W przypadku zwrotu towaru, kwota zostanie przelana z powrotem na rachunek Twojej karty płatniczej.

Przebieg płatności

W sklepie GOODPOWER podczas płatności za produkt, kklient zostaje poproszony o podanie numeru karty kredytowej, na podstawie którego sprzedawca identyfikuje wystawcę karty. W zależności od indywidualnych ustawień konta bankowego, może nastąpić przekierowanie klienta do strony banku wystawcy.

Zarówno w przypadku Verified by VISA jak i MasterCard Secure Code w trakcie przeprowadzania płatności klienci automatycznie zostaną przekierowani na stronę swojego banku. Tam następuje identyfikacja klienta, zazwyczaj poprzez podanie hasła (np. kod SMS wysłany na Twój numer telefonu komórkowego lub odczyt hasła wygenerowanego przez token).

Jeśli tożsamość klienta zostaje potwierdzona, wówczas zostaje on ponownie przekierowany na stronę GOODPOWER, gdzie proces zakupu zostanie sfinalizowany.

Bezpieczne zakupy

Dane Twojej karty płatniczej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki temu wysokiemu standardowi bezpieczeństwa, zakupy w GOODPOWER za pomocą karty płatniczej są zawsze bezpieczne. Verified by VISA oraz MasterCard Secure Code, dzięki specjalnym procesom szyfrowania, umożliwiają wyjątkowo bezpieczne przeprowadzenie transakcji w Internecie za pomocą karty płatniczej.

Twoja preferowana forma płatności jest niedostępna?

Bardzo nam przykro, ale w chwili finalizowania zamówienia nie wszystkie opcje płatności mogą zostać zaoferowane. Ich dostępność jest ustalana automatycznie przez system i dopasowana do każdego zamówienia indywidualnie. Manualna zmiana przez naszych konsultantów jest niemożliwa.

Płatność za pobraniem

Za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera. Upewnij się, że podany adres jest prawidłowy i zawiera kompletne informacje potrzebne do doręczenia Ci paczki. Zwróć również uwagę na poprawność podanego numeru telefonu, ponieważ przed dostawą zostaniesz powiadomiony SMS-em, zawierającym również numer telefonu lokalnego oddziału kuriera.

Pamiętaj, żeby przygotować odliczoną kwotę płatności – kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty.

Jak mogę odzyskać pieniądze za zwrócone zamówienie?

Jeśli płacisz przy odbiorze, nie otrzymamy Twoich danych dotyczących płatności od przewoźnika. Dlatego ważne jest, aby wprowadzić dane bankowe podczas rejestracji zwrotu online. Pieniądze za zwrócony towar zostaną wtedy wysłane na konto bankowe, które podasz podczas tej rejestracji.

Upewnij się, że wpisujesz prawidłowe dane do zwrotu.

Po zarejestrowaniu przesyłki jako zwróconej, odpowiednia kwota zostanie automatycznie wysłana na wskazane dane bankowe.

Twoja preferowana forma płatności jest niedostępna?

Bardzo nam przykro, ale w chwili finalizowania zamówienia nie wszystkie opcje płatności mogą zostać zaoferowane. Ich dostępność jest dopasowana do każdego zamówienia indywidualnie. Manualna zmiana przez naszych konsultantów jest niemożliwa.